Tuesday, December 13, 2011

Cadouri pt copii

Am o prietena in Brasov, mai idealista, care se implica in diverse proiecte sociale. Ea traieste cu speranta ca oamenii sunt de felul lor buni la suflet (evident nu cunoaste ea persoanele "potrivite"). In perioada asta se ocupa de serbarea organizata de un club extrascolar din oras. Problema e ca sponsorizarea care i s-a promis, pt cadourile celor aprox 100 de prichindei, n-a mai venit. Asa ca s-a vazut pusa in postura ca sambata, cand are loc serbarea, sa nu aiba ce cadouri sa ofere picilor cu care a colaborat tot anul. Asa ca m-am gandit sa incerc s-o ajut cumva si sa apelez la generozitatea voastra. Bine, multi dintre voi sunt niste chitrosi de n-a vazut lumea, da' ma gandeam ca poate va loveste si pe voi spiritul Craciunului odata si-odata. Sunt convins ca nu saraciti din 5-7-10-24-41-50 de RONI. Foloase materiale n-o sa primiti in schimbul sprijinului acordat insa o galerie de poze tot o convingem sa posteze undeva de la fericitul eveniment. Singura problema e sa ne asiguram ca evenimentul e unul fericit. Adica sunt cadouri. Adica nu sunteti atat de hapsani pe cat va cunosc. Ce ziceti? Va bagati? Daca da contul este RO 56 ABNA 0000 0010 0149 2504 deschis pe numele Gligor Larisa Ioana. Binenteles puteti sa-l promovati in randul cunostintelor voastre dar in decursul zilei de azi, maxim maine ca sa aiba si timpul necesar pt cumparat/impachetat cadourile.

Pt orice alte detalii tehnice va stau la dispozitie via sms/mail/mess/telefon.

PS nu-mi spuneti ca n-aveti e-bankinguri sau n-aveti cum sa ajungeti la o banca in astea 2 zile sa faceti un transfer bancar.

8 comments:

  1. dude nu le dau nimic. sa mearga la munca :) mai bien decat sa ne tinem de acte caritabile , ne-am plati datoriile :D nu stiu , zic si eu :)))

    ReplyDelete
  2. Buze labartzate am retinut: tu esti mai cu ariciu dupa tine. Presupun ca nu primeai f multe cadouri cand erai mic. Nasol. Daca esti cuminte poate totusi vine Santa si la tine cu un bigudiu alea alea.

    ReplyDelete
  3. nu primeam pentru ca eram obraznic si orientat spre capitalisti, intr-o vreme cand capitalistii erau inamicii.
    Mai bine ma loveste spiritul craciunului cu vreo 1000 euro , atunci sa vezi ce m-as bucura ! Apropo , ti-am spus ca nu imi plac copiii ? Sunt inutili . numai cand ma gandesc ce am facut eu cand eram mic imi dau seama ca perpetuarea speciei trebuie descurajata. Nu actul in sine bineinteles , ci urmarile :)

    ReplyDelete
  4. Cîtă generozitate de la unul care nu-şi cumpără ţigări decît de 2 ori pe lună, iar în restul timpului cere pe la apropiaţi! O fi asta o nouă tactică de prostit fraierii"creştini" şi de a face bani de buzunar.

    ReplyDelete
  5. Ooooo noroc baiete. Nu m-ai mai bagat de mult in seama. Asta da onoare.
    PS Cine te informeaza despre frecventa cu care mi cumpar tigari te informeaza prost.
    PPS Doar pizdele nu se semneaza

    ReplyDelete
  6. hahaha ...te-a dat in fapt , billy ! cine stie , e vreun strop de adevar mai stii :) Desi cunoscand-o pe Larisa , e genul care sa organizeze bairame cu mandarine si apoi sa trimita cecul la Patrarhie ! ghinion , se pare ca Sfintia Sa Patriarhul Brasovului investit de Dumnezeu sa culeaga taxele de la credinciosi , anul acesta si-a uitat carnetul de cecuri acasa . Probabil l-a pierdut la curve :)

    ReplyDelete
  7. "cunoscand-o pe Larisa.." daca despre mine poti sa ai ceva dubii despre ea chiar n-ai cum sa ai dubii.
    O sa te urechesc pt commentul de mai sus. Cu tine sau fara, lumea a reactionat oarecum pozitiv. Si lume mult mai "subtire" financiar decat tine.
    Imi pare rau ca generozitatea ta se rasfrange doar asupra animalelor cu 4 picioare (caini si betivi) :)))

    ReplyDelete
  8. Tare asta cu "isi cumpara tigari de doua ori pe luna" :)). Cred ca persoana respectiva a gresit blogul..il cauta pe Vladimir :)

    ReplyDelete