Tuesday, October 1, 2013

Bah Gabi, i-ai vandalizat gura!

Pentru ca si-n delta de anul asta s-au spus o gramada de tampenii am tinut sa le consemnez si-n scris... Nici nu plecasem d-acasa si nea Aurica ne-a povestit despre "pescarii cu rezultate notabile": aia de-i cunoaste el care "au prins 340 de kile de stiuca la un concurs"..Binenteles replica nu s-a lasat asteptata: "Intr-o singura zi? Hai bre nea Aurica, las-o-n #### goala, ala n-a fost concurs de pescuit.. Poate a participat omu' la descarcat duba de la pescarie. 340 de kile? Da' ce a dat in cada la rapitor?"
Tot nea Aurica ne-a povestit despre Melcu si caiacul lui. Melcu e un prieten de-al lui pe care l-a tot sunat Delta trecuta sa-l minta cu diverse capturi: ba o acvila prinsa de Bebe (desi Bebe n-a prins decat peste) ba niste poze cu o stiuca sau vreun crap, la 3-4 kg, prins de lipovean la plase. Cand ne-a zis ca "Melcu a prins 30 de km/ora cu caiacu'" si pt credibilitate "are si poze" baietii au inceput cu rautatile: "Hai bre da' la ce a facut poze? La kilometraj sau la turometru?" si "Pai nea Aurica, la cat l-ai mintit pe bietul om anul trecut, nu te asteptai sa te minta si el inapoi?"
La capitolul literatura asiatica eu i-am promis lu' Dorel ca-i aduc Haruki Murakami iar el a zis ca n-a citit decat Micuta Chekuray...Recunosc am halit-o, si nu m-am prins, pe moment, ca vorbeste despre ce cur are respectiva micuta.
In materie de capturi Fane a declarat sus si tare ca el a prins "3 bibani si-un peste". Probabil bibanii nu E peste. Doar crapul de 4 kg e peste.
Despre Chelie si germana lui am vorbit si data trecuta, dar le vom reaminti (pt cine n-a citit) :"Halo!!! Haloo neamtule!!Hai da mi si mie alea 3 forfaturi agatate n copac!" si "baaah futu-va-n gura de nemti homosexuali si batrani!Galagia!"
Iar ultimu' dar nu cel din urma Picioare Scurte despre skillurile lu' Gabi la scos acele din gura pestilor: "Nu asa bah Gabi! I-ai vandalizat gura!" Daca nu vedeam faza si auzeam doar replicile, as fi jurat ca Gabi o controla la amigdale pe chilianca cu caiacul.

No comments:

Post a Comment