Wednesday, May 30, 2018

Jocurile copilariei - jocul cu ICI

Cea mai grea sarcina, cand ai kinder, e sa-l pui la somn. Toate sarcinile care vin odata cu kinderul par niste activitati boeme pe langa asta cu pusul la somn. Din fericire al meu copil nu e asa indaratnic la treaba asta. Chiar daca e fan declarat somn, tot exista momente cand tre' sa scoti din palarie un chelchiusoz ca sa-l faci sa nu se mai agite pana il ia somnul. Asta pentru ca, acum, nu mai e voie sa-l legi de pat. 'miaj!
Ei bine intr-unul din aceste momente am jucat, cu maica-sa, jocul nostru cu "ici" - fiecare spune un cuvant care se termina in "ici".
Arici, pogonici(invariabil vine dupa arici si e acceptat chiar daca nu e un cuvant), limbrici, pupici, purici, sorici, furnici, bici, nici, lipici, mitici, pitici, mici, pisici, plici, pustnici, voinici, vestici, nordici, estici, sudici, ludici, mirifici, frici, pulifrici(vezi pogonici), silnici, zilnici, psihici, psihologici, psihedelici, ciclici, colici, urici, vornici, copeici, pici, conici, fonici, eliptici, rombici, dreptunghici, puici, igienici, medici, onirici, idilici, politici, modici, logici, septici, lectici, sonici.
Ultimul cuvant a fost "polonici"...M-am rasculat impotriva polonicilor si, cu un amestec de rascoala si stupefactie, am replicat "Hai frate, ma lasi cu polonicii tai!?!?!" Toata cantitatea de amorteala si letargie pe care i-am indus-o kinderului s-a spulberat, a inceput sa rada si ne-am culcat peste o ora.

Morala: cand te apuci de joc, reprima-ti toate starile interioare daca vrei sa te culci la o ora decenta.

No comments:

Post a Comment