Tuesday, August 18, 2009

Maxime celebre ep 4

Usor-usor am ajuns aproape de jumatatea primului sezon al serialului cu maxime.Ca orice serial care se respecta, si asta e impartit pe sezoane (chiar daca are doar 1 pana acum).Hai sa vedem nominalizatii de azi:

1. Autor - Chelie "nu face nicaieri" folosit cu sensul de "n-ai pt ce"
"mi se atarna" sinonimul expresiei "mi se apleaca"
"decat 2 mici si urate mai bine una mare si frumoasa" era vorba de doua matizuri/tico
2. autor - Robert "martorii din Rahova" o aluzie fina la ferventa cu care cred in D-zeu locuitorii (era sa zic ceaunarii) din zona respectiva
"ce rasa e?!?fursec imperial?" - intrebare retorica adresata posesorului unui mini-pechinez de talie mica
3. autor - Poama "am casa plina de wireless" - incerca sa explice ca are 2 laptopuri conectate la net prin wireless care n-au probleme cu conexiunea oriunde s-ar afla in casa
4. autor - Canibalu' "pentru mine, banii e niste plastice" parerea lui vizavi de bani
5. si ultima; dialog Jan-Paul
J: "- Am slabit 15 kile!!
P: - Si cate ai acuma?!?
J: -120"

3 comments:

  1. ce sa zic..... ??!!
    e frumos , da' nu prea :))
    sper ca serialul cu maxime sa dureze cel putin la fel de mult ca si ''tanar si neliniit''

    ReplyDelete
  2. aicisha la tine pe blog e multi candidati pentru serialul cu maxime

    ReplyDelete
  3. Asta cu "e multi candidati" e a ma-sii lu' Bighitu' :))) Next on "maxime celebre" avem Ion-N-am-Idee si cuplul de cocalari vazut de Nini cu "te reneg, fa!"

    ReplyDelete