Monday, August 31, 2009

Pregatiri de plecare

Duminica, m-am intalnit c-o prietena din Brasov pe care n-o vazusem de o gramada de timp.Ne-am intalnit in aeroport pt ca ea pleca in Germania si am profitat de ora dintre check-in si imbarcare ca sa mai stam la taclale.De plecat n-a plecat singura, ci cu o colega de servici, deplasarea facand-o in interes de servici si nu cu scop recreativ.Din una in alta, discutia a ajuns pana la trolerashul ei(a se citi un troler cu o capacitate de maxim o juma de chinez bine transat si mai rahitic). Care troler "mi-a luat doar doua ore jumate sa-l fac". Am zambit ingaduitor la auzul afirmatiei de mai sus.Moment in care, colega de servici a intrebat nonsalant "le aveai pregatite deja?!?"N-am mai putut sa ma abtin si am zis urmatoarea chestie cu iz misoginistic "Numai de la o femeie putea veni intrebarea asta.Doar voua va poate lua 2,5 ore facutu' unui mini-troler si tot voi va puteti minuna ca ati terminat atat de repede!!".Si ca sa puna paie pe foc, amica-ardeleanca a zis "Nu le aveam pregatite, dar am tot fost plecata si am capatat antrenament".Moment in care orice alt comentariu din partea mea era de prisos.V-am spus povestea asta ca sa se demonstreze inca odata, daca mai era necesar, ca pregatirile de plecare undeva, pt oricate zile, la o femeie trebuie sa inceapa cu cel putin 1 zi inaintea plecarii ca sa nu piarda trenul/avionul sau sa uite cine stie ce fard/rimel/pudel "absolut necesar" si fara de care calatoria se poate transforma intr-un fiasco total.Orice alt caz care contrazice afirmatia de mai sus se va constitui in "exceptia care confirma regula".
PS Fara comentarii malitioase, tendentioase sau rautacioase...it's just the way they are...most of them.

4 comments:

  1. hahahaa.....asta a fost tare ! frate la noi e mult mai simplu. nu trebuie sa ne facem griji decat de panarame si sa nu ne prinda ploaia :)

    ReplyDelete
  2. Te contrazic! Fiasco nu! Si am avut calatorii in care am uitat diverse dar am ramas la inaltime. Secretul: tot antrenamentul multelor calatorii, ca altfel era fiasco si la mine :P

    Ardeleanca

    ReplyDelete
  3. Inseamna ca "diversele" faceau parte din categoria "absolut necesar" :))

    ReplyDelete
  4. cred ca pur sis simplu trebuie sa cadem la un acord in privinta faptului ca nu prea avem ce le cere..

    ReplyDelete