Thursday, September 17, 2009

Caracterizarea neuronului

Neuronul meu e mic da' rau.La modul ca nu e senzational de sclipicios dar cu siguranta starea de apatie nu-l caracterizeaza.Cand totusi e apatic, se intampla momentul de prostie zilnic la care fiecare are dreptul.Trebuie spus ca incerc sa am maxim un moment de genul asta pe zi.Daca trece ziua fara ca momentu' sa se petreaca inseamna ca am dormit-o sau ca n-am facut multe in ziua in cauza...Adica am pierdut-o.Dar azi nu voi vorbi de starea de apatie, care oricum e rara(modestia da pe dinafara) , ci de starea de sclipiciozitate.Bine nici asta nu e f deasa da' cand e ma loveste cate o revelatie.Si revelatiile cand te lovesc nu tin cont de locul unde esti sau de ora la care ti vin.Fie ca e 2 dimineata si vezi vreun documentar pe NG despre balene, fie ca-i dupa-amiaza si astepti intr-o parcare chiar nu conteaza.Si ce a copt neuronul vioi zilele trecute in parcarea minune?A copt una din definitiile prieteniei, si anume: simti pe cineva aproape daca ce-l bucura pe el te bucura si pe tine sau daca ce-l supara pe el te supara si pe tine.Si toate astea cu o asa intensitate ca uiti de ale tale, fie ca-s probleme (care te supara) fie ca-s reusite/"succesuri".Acum veti zice "dom'le da' daca bei o bere cu cineva pe ala nu-l simti aproape/prieten?" Ba da, dar la bere iesi ca e vara si e cald, ca e iarna si e frig sau ca pur si simplu iti place compania co-berarilor.Nu inseamna neaparat ca toti cu care am baut o bere imi sunt prieteni sau toti cu care n-am baut-o nu-mi sunt.Acestea fiind zise nu pot decat sa va urez "sa va bata guvidu'-n geam".Adica s-aveti vila pe malu' lacului...
PS offtopic Mai nou joc un browser-game care necesita 4-5 clickuri zilnice http://www.erepublik.com

No comments:

Post a Comment