Wednesday, September 9, 2009

Maxime celebre ep 5

Revenire in forta a serialului mult-iubit, astazi, cu fragmente de conversatie spumoasa.Nominalizatii sunt:
1. "Ion-N-am-Idee"
"- Si zi ba Ioane, cum te-ai inteles tu cu americanii cand ai fost in America?Ce le ziceai?
- How doing?"

2. fosta gagica a lu' Ion-N-am-Idee (nume de cod Ratza)
"- Excuse me, Ratzo, is that your new boyfriend in that picture?"
"- Yes, I do."

3. Cearta intre un ceaunar si-o ceaunareasa in rata de Chitila la care a asistat Nini
Ceaunareasa: -Ba eu te las si cobor aicea!!
Ceaunaru: -Daca cobori te reneg fa!!
Ceaunareasa, dupa ce a coborat: Te reneg esti tu cu ma-ta ba!

4. Partzopel sunand un prieten:
"Scuza-ma ca te-am deranjez!Ce-ai zice de-un peste inoportun?"

5. Sfert la 5 dimineata la usa unei prietene (in niciun caz comune): "- Sarut mana o puteti trezi pe X?!?"
I se inchide si incuie usa-n nas
Dupa 10 secunde, Sfert pe fixul lui X: "Sarut mana, tot eu sunt, puteti s-o treziti pe X?Sa ma fereasca D-zeu daca vreau sa va deranjez..."

PS: Sa ma fereasca D-zeu daca n-o sa continui serialu' cu maxime la ce ora vreau eu.

1 comment: