Monday, March 15, 2010

In anul ce-a trecut

E 15 martie!2010!A trecut fix un an de la ultima tura de noapte din aeroport.Parca a fost ieri asa de bine o tin minte.Ce-am reusit sau n-am reusit sa fac in astea 364 de zile care au trecut?
M-am reapucat de citit multumita colectiei de la Adevaru'.Am recitit cu placere "Cartile Junglei", "Ivanhoe", "Shogun", "Idiotul".In prima lectura am avut "Marile asteptari" si C.Z. Codreanu.Asta pe langa documentatia de BAAN (technical calculatoristique stuff)
Am invatat sa ma feresc de eroarea 206.Tot technical computer-geekstique stuff.
Am intalnit un nou colectiv.Nu se ridica la nivelul anteriorului, dar mai are timp sa progreseze.
N-am reusit sa ma las de fumat dar nu e timpu' pierdut.
Am mai crescut la minte, zic eu.Altii nu sunt de aceeasi parere dar sunt subiectivi.
N-am reusit sa scap de ochelarii de cal cu care privesc ocazional unele chestii, dar incerc.Am si ajutor in sensul asta.Nu va ganditi ca particip la adunari la care lumea se prezinta "Salut, sunt Vicentiu si am idei fixe...Zilnic"
Am renuntat sa mai visez potcoave de cai verzi pe pereti.Acum visez potcoave siclam de cai turcoaz...si biciclete.
Am constientizat ca sunt chestii de a caror rezolvare nu depinde in totalitate de tine, desi te privesc direct.
N-am reusit sa ajung intr-un montagne rousse.Dar e timp.Si pt bunjee de asemenea.Nu prea E bani!
M-am hotarat si m-am razgandit cu privire la ce sa-mi mazgalesc.Momentan sunt razgandit.
Am fost in vacanta mai departe de Faurei.
M-am urcat pe placa.Am cazut!M-am ridicat!am cazut din nou.Si tot asa pana jos.
Imi revad prietenii cat de des pot in limita cascavalului disponibil.
Nu socializez pe FaceBook => sunt cel putin ciudat.
Am descoperit metroul la ore de varf.E naspa dar rapid.
Scriu pe blog.Prost, conform unora.Slab, conform altora.Bine conform unora sau foarte bine conform altora.
Am invatat sa "keep walking".Nu de la Johny Walker.Nici de la Johny Bravo.
La capitolul organizare, sunt la fel de dezordonat.Ar trebui sa ma tratez.Ar trebui - mai vedem daca se si aplica.
N-am reusit sa ma mut.Nici nu m-am fortat foarte tare dar ar fi misto.Deocamdata nu E bani sau daca E, raportul calitate/pret e naspa.Imi lipseste si motivarea.M-am apucat s-o caut...pe motivare.

Cam atat despre anul care a trecut.
Revin pe 15 martie 2011 cu ce reusesc sa fac sau sa nu fac in anul ce vine.Intre timp o sa mai scriu episoade la serialu' cu maxime sau diverse ineptii.
PS La multi ani, cui merita!dar nu uNGARIEI, chiar daca e ziua ei nationala.

2 comments:

  1. Frumos,ai ceva talent la scris;o singura atentionare:incearca sa nu te mai repeti,intr-un text scurt,mai ales cu expresii ca :'nu E bani'.In rest,keep up the good work.
    :)
    Andruska

    ReplyDelete
  2. Daca nu e...ce vrei sa zic?!?A fost tata promovat patron si eu n-am aflat?
    Completare la capitolu' nerealizari: n-am castigat la loto nici anul asta.Probabil din cauza ca nu joc.Totusi nu mi-am pierdut speranta!

    ReplyDelete