Monday, March 1, 2010

Sa dam tarii cat mai mult carbune...

Azi avem 4 povestioare spuse de prieteni despre cum se munceste in Romania..

1. Chelie - poveste de la bancul de probe.

"Sa vezi cum era cand munceam in media(media galaxy)...Eram la bancu' de probe si imi trageam scaunul sub birou ca daca puneam capu' pe el nu ma vedeam din afara.Si ia uite ce vine unu' la mine intr-o zi:
(unu' catre Chelie)- Ba Chelie!Bah!
(unu catre doamna) - Stati putin doamna sa vorbesc cu colegul meu care e aici, la bancu' de probe.
(doamna catre unu')- Cu cine sa vorbesti ca nu e nimeni?!?
(unul catre Chelie)- Vezi ma ca e cineva cu o proba.
Si ia uite ce iese Chelie al meu, de sub birou, cu ochii carpiti de somn, stergandu-se la ochi.
(in cele din urma, Chelie catre doamna)-Da doamna, spuneti!
Cand ma uit mai bine...in spatele lu' aia mai erau vreo 3-4 persoane care asteptau sa ma trezesc si care nu ma vazusera ca dormeam sub birou."

2.Poveste a colegului lui Chelie tot din Media Galaxy

"Aveam in Media, la plasme, niste canapeleeeee....moaaaaa...somnifer scria pe ele.Daca te puneai in ea 5 minute era imposibil sa nu adormi.Si-ntr-o zi ma duc sa ma intind intr-una dintre ele.Erau 2 de la noi care se jucau pe PS2 si unul dintre ei statea in canapea.Ii zic:
- Da-i ba drumu' ca vreau sa ma intind putin.Stai si tu pe manerul canapelei.
Si ma-ntind.Si ma ia somnu'.Si-o aud pe una ca prin vis ca vine si-i intreaba pe aia doi:
- Ma scuzati aveti idee cu cine pot vorbi pt un LCD?!?
Si cand o aud sar drepti:
- Cu mine doamna...cam ce ati dori?!?
- Pai stiti nu e mai bine daca vorbesc cu un coleg de-al dvs?!?
- Nu doamna ca va pot explica orice referitor la LCD-uri si plasme.
Da' eu in timp ce vorbeam cu ea ma frecam la ochi ca sa mi revin...si aia nu ca vrea sa vorbeasca cu unu' din aia doi."

3.Povestea lui Laurentiu(numele de scena dat de Sorin) de la providerul de net

"Ia uite ce eram in sediu la noi acolo si vine una sa ne intrebe:
- Ma scuzati dar unde se poate plati?!?
- Pai vorbiti cu fata de la receptie doamna!
- Pai doarme si am tusit am facut eu ceva zgomot da' nimic.
Si ma duc la vecina si-o trezesc: - Maria!Maria!ai o incasare :))"

4.Povestea lu' Chelie din rata de Chitila povestita de Nini pe mess

"Am vorbit ieri cu Nini pe mess.Si il intreb:
- oooo ce mai faci bo$$$?!?Ai venit in civilizatie de ai net?
Ce-mi zice?!?
- vrei sa-ti zic una tare de pe rata de Chitila?!?
- ia baga
- ma urc, acu' vreo 2 zile, in rata de Chitila.Si nu m-am uitat atent la ce lume e ca oricum toti sunt negri-tuci in ea.Rar mai vezi vreun roman.Si dupa vreo 2 statii il aud pe unu, care coborase, ca striga la sofer:" -Sofeeeer!Stai ca am niste bagaje de dat jos din masina."
Si se apuca talibanu' sa descarce din rata vreo 10-15 saci.Ce crezi ca era in saci?!?
- ?!?!?
- Capace de canal..cate 2 in fiecare sac"

Concluzia e ca, daca-l vezi pe unu' ca "rupe norma" muncind, inseamna ca fie face o combinatie insemnand ceva "peste" in orele de serviciu, fie fura ceva si trebuie sa "tireze" pe ce a pus mana.Daca doarme in post sau freaca menta inseamna ca munceste doar pe salariu.
Nota autorului: Acest articol a fost scris la munca si asta spune multe.

No comments:

Post a Comment