Monday, August 16, 2010

Va doare de fotbal...fix in..

Titlu' mi-a venit de la campania lansata de GSP(Gazeta Sporturilor) anul trecut care avea titlu' "Noua ne pasa de sport...poate prea mult". Eu vin si afirm acum ca voua "va pasa de fotbalu' romanesc...undeva la 2 metri in fata p^%*$lii. Adica deloc". Celor mai pudici le cer scuze pt exprimarea golaneasca, mai exact pt sintagma "fotbalul romanesc". Cui ii este adresat titlul? Tuturor celor implicati in fotbalul romanesc care isi fac treaba la misto. Sa luam cateva exemple:
1. Comentatorul de la DIGI de aseara de la dinamo-rapid, al carui comentariu partinitor m-a enervat la culme.
Astfel, mi-am dat seama f tarziu daca Adrian Cristea e in teren sau nu din cauza faptului ca pe postul sau evolua "Printul". Undeva dupa pauza printul a fost inlocuit de Adrian Cristea.
La golul 3 a lu' dinamo am avut impresia ca avem comentator sud-american intrucat asa bucurie a marcarii unui gol o poti vedea doar la un comentator sud-american. However la golurile rapidului din prima repriza omu' parca era trimis special la o inmormantare.
Tot de la comentatorul-minune avem aberatia "oricum n-ar fi contat daca rapidul ar fi inscris, intrucat atacantii rapidisti erau intr-o pozitie flagranta de off-side." La reluare s-a vazut ca "pozitia flagranta" nu exista, ambii atacanti rapidisti fiind in pozitie corecta. Desi am vazut reluarea fazei si noi(telespectatorii) si el, omu' a tinut-o pe a lui cu "pozitia flagranta".
2. Unul din fundasii centrali ai Pandurilor Tg-Jiu de etapa trecuta. Sa-mi explice si mie cineva cum poti sa dai 4 pase directe la adversar? Dar nu oricum: ci in centru. Nu-s eu mare cunoscator, da' stiu ca de la cele mai mici grupe de copii, antrenorul te invata sa nu pasezi in centru. Sa nu mai punem la socoteala ca ideea de baza a fotbalului e sa nu pasezi la adversar. Si inca o chestie dubioasa la respectivul fundas: 3 din cele 4 pase suspecte s-au facut fara adversar direct si fara sa tina capu-n pamant (cum procedeaza Banel, avand o scuza pt greselile pe care le comite). Oricum prin presa n-am vazut pe nimeni sa-l intrebe "ba tata tu esti fotbalist sau ce plm esti? Ne poti explica ce a fost in capu' tau cand ai dat alea 4 pase?"
Si al 3 lea exemplu-intrebare: cum poti sa cazi fizic toata echipa in minutul 46? Poti sa cazi fizic dupa 15, 30, 75, 90 de minute de joc dar nu dupa 15 min de....pauza. Nu ma intelegeti gresit dar sa joci bine o repriza, sa fii calare pe adversar, sa-i dai 2 goluri si dupa pauza sa cazi fizic e de-a dreptul anormal.Dupa pauza in min 46. Daca lesinau incepand cu min 60-70 n-avea nimeni nimic de comentat, poate doar fanii rapidisti sa-i impute antrenorului pregatirea fizica. Dar sa stai 15 min sa te odihnesti si sa iesi obosit de la vestiare, dupa ce prima repriza adversarul n-a miscat nimic, asta chiar le bate pe toate. E ca si cum la Formula1, liderul cursei ar intra la standuri, ar schimba cauciucurile si un tur mai tarziu ar intra sa faca si plinul de benzina. Plm nu stiai ca nu mai ai benzina? No offence, da' in cazul asta tu nu prea vrei sa castigi. Si-atunci ce rost are ca noi sa ne mai uitam la tine cum incerci sa fii cat mai blat. Nu vreau sa fiu paranoic da' echipele de fotbal din Romania incep din ce in ce mai mult sa semene cu Realu' din Spania in privinta rasturnarilor de scor. Rasturnari care sunt cele mai profitabile la pariurile sportive. Bwin-ul stie de ce...

1 comment:

  1. mie nu imi pasa de sport :) numa needucatii se uita la meciuri sa stii :P eu prefer sa beau sa arunc televizoru pe geam si fara meciuri , nu am nevoie tata de pretexte gen : a pierdut rapiduletu , sa vezi ce imi bat nevasta . O bat da-o reacu si cu rapid si fara rapid . O lovesc ca acceleratu :) Oricum stii prea bine ca nu ai suporteri in Romania , ai o gasca de fraieri ce merg sa vanture niste steaguri in plm si sa se pileasca pe banii lu Gigi.
    Totul in Romania are un aer de amatorism ieftin stropit cu bere. Ei se fac ca joaca si voi va faceti ca va pasa.Nu stiu cat fotbal se mai face in Romania insa nu vezi decat idioti ce fug din cantonamente sa dea vreo muie prin cine stie ce club , betii , distractii , leafa merge ce plm , golurile vin la pensie.Blaturi garla.
    Cine e prostu ? Ala ce incaseaza banu sau ala ce ii pasa ? Trage singur concluziile.

    ReplyDelete