Tuesday, June 7, 2011

Maxime celebre -ep 12 Vanghelismele mele

Pentru ca am adunat si perle d-ale mele si pt ca fanii le cer publicate, episodul 12 - ultimu' al primului sezon cu vanghelisme - e cu porcariile mele...

"..Si ce ba? Nu putea sa deschida partea pe usa soferului?!?"Logica si exprimare aproape de 0. Binenteles putea sa deschida si usa de pe partea soferului. Da' mai bine deschide partea pe usa soferului...

Discutie intre Ciapi si Picioare-scurte(PS) despre cati pesti am prins eu pana sa se trezeasca lumea...

PS - A prins ma ceva peste asta? (aratand spre mine)
Ciapi - A prins 2 ciortani...
Eu(bagandu-ma cu japca in seama) 2 ciortani?!? Nici nu stiu cum arata un ciortan..da' doi.. Asta ca sa va dati seama ce skilluri de pescari am.

De vorba cu Livu despre cum am ajuns cu o seara inainte acasa:
"Ia zi bilutza cum a fost ieri? Te-ai facut bine? A fost ce trebuie?"
"plm, ieri, cand am plecat acasa, credeam ca nu mai ajung nicaieri...nici in rai nici in iad.."

incercand sa explic cuiva cand am mancat ultima oara "n-am mancat decat astazi. Odata!"

incercand sa ma dumiresc despre un participant la trafic
"cine conducea ma? Aaaa am inteles!Ala cu caruta (conducea)?!?"

Tot la capitolu' vanghelisme avem si expresiile/termenii "o cafea de plantatie", "epasament" si "pe gur si pe cura"...nu stiu in ce context au aparut da' sunt toate ale mele si mi le asum..

Sfarsitul primului sezon

No comments:

Post a Comment