Thursday, March 29, 2012

Ordine si disciplina

Ca sa infirm zvonurile cum ca as fi o persoana dezordonata, azi m-am apucat sa-mi fac curatenie pe birou. Dupa 5 minute de adunat/strans/aruncat hartii inutile am aflat ce culoare are. Biroul...Dupa alte 3 minute gasisem bani de cafea pt urmatoarele 2 saptamani in monede de 5 10 si 50 de bani. Iata inventarul chestiilor gasite dupa 10-15 min de ordine si disciplina:

- 1 lingurita data disparuta in urma cu 2 luni. Murdara
- 3 bilete CFR din date diferite
- 2 jumatati de lamaie intrate in putrefactie
- 1 cutie ceai verde chinezesc
- 7 monede de 5 bani
- 23 monede de 10 bani
- 8 monede de 50 de bani (va scot in lume de ei)
- 1 bucata token Raiffeissen pt plati online+contractul aferent (n-am folosit niciodata contul lor.Pt ca-s cotetzari)
- 1 mingiutza anti-stres
- 2 cutii medicamente. Una goala cealalta cu o folie intacta de Parasinus.
- 1 bucata vitamina C efervescenta
- caramida de pe Himalaya (primita de la prietenul sotului unei colege)
- 1 pereche de casti no-name stricate
- 1 factura Romtelecom din 2011
- 1 bucata plic de spaga
- 1 bucata pastila necunoscuta in folie a carei denumire se termina in "GIC"
- 2 brichete fara gaz
- 1 cd blank
- 1 invitatie la nunta
- 2 carti de vizita - Mirabelaaaaa te voi suna sa-ti reamintesc faptul ca aia ai tai, de la Raiffeissen, sunt niste cotetzari
- 2 pliculete de zahar pt cafea
- 1 marker micut care nu scrie
- 1 bucata cutie pt DVD-urile cu strumfii de la Libertatea
- nenumarate pungi goale
- 1 bucata colt de mini-bagheta cu seminte de la Mega. Era inca vie.
- 2 holsuruburi + 1 diblu
- CD-ul cu Nimeni altu (Nopti prea lungi)
- 1 cablu de date de la antepenultimul telefon. Si ultimul si antepenultimul au murit definitiv si irevocabil.
- 1 agenda aproape goala
- 2 cutii cu mine de creion desi n-am niciun creion.
- 1 token necunoscut de conectare la serverul vreunui client

Cam asta e inventarul a ce am gasit pe birou...Il completez peste cateva luni, cand am de gand sa-mi fac iar curatenie. Pana atunci, vestea proasta, pt femeia de servici, e ca nr de birouri pe care tre sa stearga praful dimineata a crescut cu 1. Cel putin pt cateva saptamani. Dupa aia o sa revina la normal.

7 comments:

  1. Adaugare:
    - 1 bucata plic cu analize medicale care certifica faptul ca sunt apt medical pt munca..trist nu?

    ReplyDelete
  2. Si ce culoare avea biroul? :-P

    ReplyDelete
  3. iti dau voie sa alegi din multitudinea de culori posibile: frez, galben canar, piersiciu, vant turbat, verde prazuliu, siclam, turcoaz, visina putreda, ou de rata, gri sobolan, fucsia, galben pai, tangerine etc...mai completez pe parcurs

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...hmmm, atunci astept sa apara si color-picker-ul... ca sa fiu sigura ce aleg :-))

      Delete
  4. baaa......vreau eu 1 bucata pastila necunoscuta :)))))))))))

    ReplyDelete
  5. Mihaita, esti un barbat de nota 10!!!

    ReplyDelete