Wednesday, July 25, 2012

Eu vara nu vot

Eu vara nu vot..ez.Si nu votez pt ca n-am chef sa le dau comunistilor, care au pus mana pe putere, legitimitate pt lovitura de stat pe care au pus-o la cale. O demitere prin referendum a lu' Base inseamna legitimitate data loviturii de stat. Si e lovitura de stat pt ca, n-au zis-o ziarele sau presa romaneasca, ci Angelica, Barosso si presa europeana. Angelica e cancelarul Germaniei, Juan Manuel e presedintele comisiei europene iar presa europeana e formata din ziaristii care nu scriu la comanda lu' Felix. Felix e un fost securist care a avut grija de conturile de afara a lu' Ceasca. Dar sa revenim. De ce uzez de dreptul meu de a NU merge la vot? Pt ca, daca se valideaza referendumul, Base o sa fie demis. Prea multa lume e tentata sa-l injure ca sa ramana in functie. Si mie mi-e frica sa nu fiu tentat sa-l fut in gura cand ajung in cabina de vot. Si lumea-l injura pe buna dreptate pt ca face parte dintr-o clasa politica repetenta in lume la orice capitol. Si totusi de ce sa nu fie demis? Consecinta imediat-urmatoare demiterii ar fi o instabilitate politica ce ar atrage dupa sine o cadere libera a cursului euro. Personal ma doare-n cur ca jumatate dintre romani au credite in euro pt ca eu n-am. Durerea de cur imi trece cand observ ca jumatatea aia afectata direct de o cadere libera a cursului e mare fana a demiterii. Ba nu tre sa fiti niste genii ale economiei sa va dati seama de asta: e balamuc pe scena politica cursul o ia la vale. O ia la vale cursu' tre sa te scarpini de mai multi lei ca sa-ti platesti rata. Te scarpini de mai multi lei si esti platit in lei? inseamna ca-ti raman mai putini sa bagi la matz. Bagi mai putin la matz inseamna ca o sa-ti fie vesnic foame.Sa nu mai spun ca toate preturile o sa explodeze odata cu cursul. Si ala de te plateste n-o sa fie tentat sa ti dea mariri pe masura inflatiei. Urmatoarea consecinta imediata a acapararii controlului absolut (al comunistilor asupra Romaniei) ar fi caderea acordului cu FMI-ul.O sa ziceti "ne doare-n cur de FMI". In conditiile in care baietii au cerut rectificare bugetara acum cateva saptamani sa vedem de unde plm scot banii pt rectificare. Pt ca odata cazut acordul cu FMI-ul, nu mai vin nici banii de la uniune. Si-atunci Romanica risca o incapacitate de plata. Cel putin catre bugetarii ei. O sa fiti tentati sa spuneti ca va doare-n cur de bugetari. Ei bine fiecare are o bunica/parinte/catel/purcel bugetar. Ca-i pensionar, militian, doctor sau functionar public tot bugetar e. Cand o sa-si primeasca salariul/pensia o luna din trei s-ar putea sa nu mai vrea sa faca nimic. Ma-ta mare n-o sa-ti mai faca placinta, militianu' n-o sa-ti mai dea amenda si doctorul o sa emigreze in Anglia. Alternativa la imprumutul FMI/UE ar insemna piata libera unde, luna trecuta am fost retrogradati ca rating de tara. Rating mic de tara inseamna risc mare care inseamna dobanzi mari. E ca si cum cineva s-ar risca sa dea unui junkist bani imprumut. In afara de camatari nu stiu ce om ar risca asa ceva. Si aia au dobanzi. Junkistu banuiti ca stiti cine e. Cam astea ar fi argumentele pe partea de papica/cascaval impotriva validarii referendumului. Ca sa piarda ei, trebuie ca noi sa nu ne ducem. Si nu-i de ajuns sa nu ne ducem noi, tre' sa ne convingem si batranii sa n-o faca. Zilele trecute fata m-a intrebat daca ma duc sau daca se duc ai mei la vot si ce voteaza. I-am spus ca le-am dat tema de vacanta sa nu se prezinte si s-a aratat contrariata de afirmatia mea. Intrebarea ei, rostita din priviri, a fost ceva de genu "e dreptul lor sa se duca sau nu, si sa voteze ce vor. Cum sa le dai tu tema din asta, chiar daca asa ar fi corect?!!" I-am raspuns ca ei decid acum unde merge Romania pt urmatorii x ani, unde x e mai mare de 20. Din astia x ani eu am sanse mai multe sa prind mai multi decat ei asa ca viitorul meu si-al astora mai tineri primeaza in fata dreptului lor civic de a merge la vot. Asta va recomand si voua: convingeti-va batranii sa nu mearga la vot. Ei au fost sub comunisti mai mult timp decat noi si n-au de ce sa se intoarca. Si nici n-au vreun motiv sa ne aduca si pe noi de unde au incercat ei sa fuga.


PS E trist ca un om ca Base a ajuns sa fie reprezentantul statului de drept in Romania.

PPS Pt astia care aveti de gand totusi sa interactionati cu politica in week-end va recomand sa mergeti la Zoo. Sau la tarfe. N-o sa observati nicio diferenta. Poate la tarfe sa fie o diferenta: banii se dau doar inainte nu inainte, dupa si in timp ce esti futut, cum e cazul clasei politice.

2 comments:

  1. Ma doare la pwla , ambele variante sunt la fel de proaste.Poporul roman este in fata unei alternative si orice ar trage din urna oricum o sa iasa murdar de cacat pe maini. Ce este mai frumos : ca situatia este rodul democratiei.Nu s-au votat singuri , au fost votati de pensionari, cocalari , flamanzi si prosti. Adica 90 % din poporul asta. Ce e minunat , este ca interzici un drept democratic ca sa poti proteja democratia :) Toate tevatura asta cu democratia si lovitura de stat devine nula.
    Aia din afara au sarit in sus , normal , cine mai facea contracte asa dezastruoase pentru romani ca Base. Le e frica , nu or lua astia dosarele la puricat , trebuie iara sa dam spagi peste spagi ... Sunt niste imputiti cu totii si tot rahatu asta de UE pute a coruptie , nu e de mirare ca ne taram pe cur si euro abia mai respira.FMI isi ia partea oricum stai linistit , indiferent ce hiene se mai sfasie pe un ciolan nenorocit si lipsit de carne.Oricum deznodamantul o sa fie tragic pt romani.
    singura diferenta: Basescu e un hot agreat de pungasii aia pe cand Ponta nu e.FMI-ul e o banca , ii doare la pula sincer cui da credit, imagineaza-ti doi dealeri de se impusca prin cartier,bancii nu ii pasa care castiga si ii da credit aluia sa isi ia droguri . PE ei ii intereseaza sa isi ia dobanda adica ce profiti scoti tu pe luna , ce cheltuieli ai , etc. Creditele pt o tara nu difera cu nimic de un credit pt nevoi personale.
    Romania e la pula goala la ora actuala , o industrie la pamant , turism de rahat cu bulgarii castigand teren la greu , o populatie de idioti ce voteaza matoi si cred ca cu pula . Eu nu am fost in nici o cabina de vot , dar eu incep sa cred ca astia ca au pus butoane cu desen de pizda pt votanti , votantu scoate pula si da cu aia in buton . Altfel nu imi explic de unde atatia idioti in politica.

    ReplyDelete
  2. Care dreacu stanga,dreapta,liberali,comunisti,conservatori sau ecologisti mai vezi tu ma?!? Nu exista decat "afaceristi",interlopi si recuperatori, cat despre culoarea sau apartenenta lor ideologica/politica trebuie sa sti ca e egala cu fix pula....atat, FIX PULA! Bai nene, sa-ti fie clar, Romania este "GAME OVER" de mai mult timp, asa ca daca tu crezi ca se mai salveaza ceva cu unu sau cu altu', esti naiv si nimic mai mult....asta asa ca esti prietenul meu. Baaaa... Trezirea! Angelica, Baro(n)so sau alte "personalitati de vaza" ale acestei europe "unite" nu dau 2bani pe muia ta sau a mea....pe ei ii fute grija ca se strica treaba pe plantatia lor, ca asta e romania, poti sa zici sau crezi ce vrei, o republica bananiera. Ne-am nascut, "traim" si murim sclavi...sclavii utilitatilor si mai ales al nevoii fundemental cacacioase de a poseda obiecte inutile. Asa ca hai sa invatam sa ne scutim reciproc de discursuri pro sau contra unor "domni" mizerabili care ne exploateaza, pana la urma, cu acordul nostru tacit. Nu mai vreau ba sa aleg intre cancer si sida...gata cu mizeria asta de discurs pro "raul cel mai mic"! Noapte buna, somn usor! PDL şi USL, aceeaşi mizerie!!!

    ReplyDelete