Tuesday, April 20, 2010

Bravo 'Adu!Fetele frumoase au castigat

Duminica a fost o zi speciala, mult mai speciala decat alte duminici.A fost ziua in care fetele frumoase au facut performanta.Probabil va intrebati cine sunt fetele frumoase si ce performanta au facut?!?Ei bine, sunt componentele Olchimului din Ramnicu' Valcea si performanta a fost calificarea in finala ligii campionilor la
handbal.E, daca vreti, ceea ce e Barcelona in fotbal la momentul de fata.Ultima oara cand o echipa romaneasca reusea aceasta performanta era 1989 si era vorba de echipa de baieti a Stelei.O saptamana intreaga l-am batut la cap pe Andre.Andre sa-mi faca rost de bilet la marele meci.Si uite ca sambata, dupa multe drumuri pana la sala, dupa ce-mi pierdusem orice speranta ca o sa pot vedea live meciul, dupa ce toate variantele incercate cadeau una dupa alta, ma suna si-mi zice scurt: "Ce faci maine?Ai program?Il am!Tin biletu' in mana!"
Si-mi pun ceasu' sa sune la 9 dimineata intrucat m-am paranghelit pana pe la 3-4 in noapte cu niste prieteni.Ma trezesc la 8 si sar din pat crezand ca n-am auzit ceasu'.Ma uit la el:n-avea rost sa ma mai culc .Da-i cu dus, da-i cu haleala, fa ochi si fa-ti rucsacu'.Apuca-te si cauta steagu' ala furat de la McDonalds in vremea cand eram copil si cand nationala lu' Hagi ne scotea regulat la Universitate.Baga tricoul "cu tara" in ghiozdan, bermudele cu looney tunes si da-i drumu'.Fa un pit stop vizavi pt tigari si apa.La 11 eram in autogara Militari cu biletul de autocar in dinti.La 3 eram in Ramnicu Valcea unde aveam sa l vad pe Andre.
me: Salut!
he: Salut!
me: Mamaaaa nu credeam ca reusesti sa faci rost!Da-mi-l sa-i fac poza.Stii ca n-am cum sa ma revansez vreodata.
he: hai sa mergem la sala ca s-a intrat de la 12-1, cred ca-i plina ochi deja.
In sala, cele 2 ore pana la meci au trecut cat a-i zice "fish" in cautarea unui loc cat mai bun.Pana la urma eu am aterizat in spatele ultimului rand pe o balustrada, undeva in stanga sectorului ocupat de galeria unguroaicelor, andre pe ultimu' rand in spatele nucleului galeriei noastre iar fetita lui s-a descurcat cel mai bine fiind tinuta in brate mare parte din meci de o tanti binevoitoare.Cei drept e si foarte dulce asa ca nu i-a fost greu sa se lipeasca de un loc bun.Eu la cat de dulce sunt am fost bucuros ca nu m-a dat balustrada jos din carca ei.Si-a inceput meciu'.Era 2-0 pt unguroaice cand sala a luat foc la figurat "Oltchim!Oltchim!" Singura chestie pe care o mai tin minte e ca am reusit sa evit caderea de pe balustrada in momentul cand am revenit de la 9-10 la 11-10 si s-a facut pauza.Am mai fentat o cadere de pe aceeasi balustrada si in pauza in timp ce cu o mana incercam sa fac o poza tabelei de marcaj iar cu cealalta ma tineam de o grinda din tavan.PS abia astept sa vad filmuletele, daca sunteti cuminti o sa le vedeti si voi.Repriza a 2 a e un galop de sanatate pentru fetele noastre cu Paula Ungureanu inchizand poarta si "Ada" Nechita "rupandu-i fashu" de 6 ori lu' Palinger.De la unguroaice m-a impresionat Amorin.Mare!Rea!Determinata!Incruntata!Cred ca daca se forta manca doi Lucieni Bute la micu' dejun si-un Ali la cina.Pfiu bine ca a primit 2 minute suspendare.Mi-am zis in gand "daca o da baieteste cu noi cred ca bate 2-3 randuri pana ii expira suspendarea"
La un moment dat toata sala incepe: ZECEEEE!NOUAAAAA!OOOOOPT!SAAAAPTEE!SASEEEEE!CIIINCI!PAAATRUU!TREEEEEI!DOOOOIII!UNUUUUUU!!!ptiu drace!!!Iar era sa cad de pe balustrada!Bine ca am filmat ultimele 15 secunde.Sunteeeeem finaaaaalisti!!
In final, cand imi venise autocarul, i-am zis lu' Andre: "daca se pun in vanzare biletele la Bucuresti, pt finala, dorm in fata la Polivalenta si ma revansez"

PS Titlu' articolului este de fapt un citat.Sunt vorbele nepoatei de 3 ani a lu' Radu Voina.Inca odata "Bravo 'Adu!Fetele frumoase au castigat!"

1 comment: