Monday, May 17, 2010

sa dam tarii si mai mult carbune...

Pt ca toata lumea munceste cu spor in Romania, cu exceptiile cunoscute(Canibalu' Chelie Giani etc) azi voi continua cu doua povesti...Ati ghicit: tot de la munca!Asa ca, direct din Media Galaxy, intra in scena Moleshica cu-al sau sef de pe "negre":

"Mai stii ca-ti ziceam eu de canapelele alea de le aveam in Media?De te uitai la ele ti se facea somn instant?Ei bine, eram intr-o zi in dreptu' uneia si ma uitam la tipele de la SONY, ca venisera sa faca o promotie in magazin.Stii cum erau femeile?!?Moaaaaa...Si cum stateam eu pe acolo, incercand sa ma fac ca muncesc, vine Moleshica si ce-mi zice:
- Uscatule, la pariu ca sar canapeaua asta in lungime?!?
Ma uit la canapea, ma uit la el asa bucalat si genul nesportiv, si-i zic:
- Pe 50 de mii ca n-o sari!
- Merge!
Ma trag mai intr-o parte sa-l vad mai bine si sa nu il incurc cumva.Si-si ia Mole al meu atata elanu' de nu-l mai vedeam.
Sa nu uiti ca una dintre alea de la SONY era chiar langa canapeaua-minune.Si ia uite-l pe Moleshica al meu ce vine el cu viteza, sare, se impiedica de bratul canapelei, face o tumba in aer si aterizeaza ca bolovanul la picioarele lu' aia.Da-i ras cu toata lumea care mai vazuse faza fie angajati fie clienti.Si ce crezi ca s-a terminat?Ei bine...NU!!!Se ridica Moleshica al meu de jos, se scutura si ce-i zice lu' aia?!?!
- Iti place cum am aterizat?Asa am vrut eu."

Povestea nr 2 s-a intamplat in aeroport si-am vazut-o live asa ca...
Ora 3-3:30 dimineata, terminalu' Plecari la biroul de Informatii.Trebuie spus ca inainte, ghiseul de informatii era comasat cu PMR-ul (Persoane cu mobilitate redusa) si in biroul respectiv era ceva lume, chiar daca ora era una "moarta".In ordinea numerelor de pe tricou eram eu(in calitate de musafir nepoftit), tipu' de la informatii (pe numele de scena Cretzkemonu' sau Buze Labartzate),seful de tura de la PMR, Grasutzu si inca un tip nu mai stiu exact cine.Si-l vedem pe unu' cum se lupta ca un erou sa ajunga la ghiseu.A parcurs cei 5-10 metri din fata ghiseului in 2 minute, atat de beat era.Si incepe omu' sa ceara informatii despre zborul lui, de la 6 dimineata, in germana.Aici tre' spus ca primul checkin se deschide la 4 iar al lui se deschidea cam intr-o ora.Ii explica Buze Labartzate ca nu se pot conversa decat in engleza, italiana sau romana.Si-ncepe ala o conversatie, jumate in engleza jumate in germana, destul de elocventa incat sa ne dam seama ca injura dar si ca zboara spre Viena cu "Austrian"-ul.Ii zice asta(info-dude aka BuzeLabartzate) sa revina cam intr-o ora ca atunci se deschide checkinu.Si spre noi il fute-n gura "de neamtz betiv".Si pleaca betivul nostru, doar ca sa revina, dupa 15 min, la fel de zdrente, cu aceeasi cantintate neglijabila de engleza si cu o tona de injuraturi nemtesti in care cuvantul de baza era "scheisse".Primeste omu' acelasi raspuns si dispare iar vreo 10 min din peisaj.Minute dupa care apare iar la ghiseu.De data asta cu mai multa engleza si mai pus pe carcota.Ii zic lu Buze labartzate "bah, daca dai 2 aripioare de pui din Billa ti-l bat pe betivul asta de se caca pe el.Ca tot ii place lui sa arunce cu "scheisse".Asta daca nu e deja kkt pe el de la cata bautura a drojdit"
Asta nu zice nimic ca intre timp omu' era la ghiseu.Si se apuca betivu' sa ne spuna ca el e austriac, ca ta-su mare a fost ofiter SS in timpu' razboiului, ca el nu suporta tiganii, ca Romania e o tara de cacat, ca e necivilizata, ca e plina de tigani, ca traim in pesteri etc.Din 3 cuvinte unul era scheisse unul era tigani si unu era Romania.Acu' ce-i zic lu' asta:
- Bah stii ceva?!?eu ti-l bat si fara alea 2 aripioare de pui!Da-l, ca-mi bag $*#&-n mortii lui ca nu-l mai suport! Intre timp, in spatele lui se aseaza la coada 3 tiganci din alea cu fuste cretze care mergeau tot in Austria.Ma umplusem de spume:ce-mi zic "fii antena ca asta o sa vada cocalaresele si ne spurca si mai rau".Si se intoarce austriacu' da cu ochii de ele si iar incepe. Singura diferenta e ca acum gesticula spre ele ceva de genu "Na!ca am avut dreptate!". El vorbea cu noi dar se uita numai la alea si le arata.Cocalaresele, la inceput, l-au ignorat dar erau atente la discutie ca probabil ca stiau si ele ceva germana.Si ce crezi ca-i zice una, cu accent cocalaristic, din tot sufletu'?!? "mai termina-te bah lingeami-ai slobozul, malachia si nu-mai-stiu-ce din #%$#%!"+alte 20 de blesteme si incantatii pe tiganeste, romaneste sau nemteste.Moment in care absolut tot biroul a pufnit in ras.Si nu doar noi, ci si o parte din aia care erau vizavi, la checkinurile de pe culoarul A si care erau atenti la betivu' scandalagiu.

Nota: intamplarile povestite au fost mult mai hazlii povestite(prin viu grai) si mult mai haioase live decat am reusit sa le "torn" eu pe blog.Asa ca, inainte sa aruncati cu pietre, incercati sa le vedeti cu ochii mintii.

1 comment:

  1. Faza comica era alta nu stiam cum sa scap de el si orice conversatie era sortita esecului pt ca era prea matol sa inteleaga ceva , replica tigancilor alea era exact ce-i trebuia : coae da marsh in plm cu SS-ul tau de aici si cu bunica-tu neamt , ca ati venit ne-ati futu un an doi femeile ne-ati luat petrolu, ne-ati bagat in razboi cu rusii *pun pariu ca inca mai dai de vreun tatae de-al nostru obosit prin vreun lagar prin siberia) si nici tiganii nu i-ati starpit.Ce sa va fac coae , bine ca ati facut tigere de 50 tone cand clar trebuia sa va axati pe productia de carbune mai intens sa mearga cuptoarele la capacitate maxima.

    ReplyDelete