Friday, November 19, 2010

Convorbiri telefonice cu final neasteptat

Mai jos va povestesc cateva convorbiri telefonice precedate de cateva explicatii revelatoare despre ora, locul si interlocutorii.

1)Imi suna telefonul in timp ce eram in drum spre mare intr-o zi de munca (luni-vineri). La telefon o duduie, prescurtata D, de la o banca (bancpost cred). Inainte de asta trebuie sa stiti ca mie nu-mi plac bancherii. Sunt niste camatari cu acte n regula. Cel putin aia adevaratii(camatarii) o fac pe baza de smecherie dar astia (bancherii) te fura si sunt si niste papagali-cravatzari.

D: Buna ziua, sunt duduia D de la Bancpost si va sun in legatura cu o oferta de creditare pe care banca noastra o are bli bli bli vreo 2 minute despre oferta lor de creditare.
Me: Nu va suparati pe mine, dar mie nu-mi plac deloc bancile si prefer sa am cat mai putine lucruri de impartit cu ele.
D: Va inteleg dar oferta noastra bli bli bli...alte 60 de secunde despre oferta lor
Me: Si eu va inteleg dar nu-mi face placere nici sa discut cu angajatii bancilor..Si, daca e pe stricate ziua, sa stiti ca eu sunt la mare.

N-am lasat-o sa mai zica nimic si am inchis, moment in care Chelie ma intreaba cine a fost. Ii povestesc ce si cum si-mi zice "trebuia sa-i spui si ca ai un prieten Chelie care n-o sa le plateasca creditul la care deja e restant de juma de an. Si daca au prieteni la Piraeus sa le transmita si lor ca nu mai vad niciun ban"
Auzind una ca asta, pun mana pe telefon si sun inapoi duduia. Dau peste o colega de-a ei care-mi face legatura:
Me: Sarut mana, am vorbit mai devreme despre o oferta de creditare si v-am refuzat.
D: Da! V-ati razgandit?
Me: Nu, da' aveam ceva de completat. Am un prieten, Chelie, care are un credit de nevoi personale la dvs. Si mi-a spus sa va transmit ca nu-l mai plateste de vreo juma de an si nici n-o sa-l plateasca de acum incolo. Si daca aveti prieteni pe la Piraues le puteti transmite si lor acelasi mesaj. O zi buna!

2)Sambata in jurul orei 17, Alonso il suna pe Meloni

Alonso: Ce faci ma? Unde esti?
Meloni: La birou
Alonso: Unde ma?!?! Cum plm?
Meloni: Da ma! Sunt la birou
Alonso: Ba!!! tu dormi, fmm!!
Meloni: Da!

imediat dupa ce Meloni a inchis telefonul, Alonso m-a sunat pe mine:

Alonso: Daca si tu-mi spui ca esti la birou, te bag in #&%^$ ma-tii.
Me: Nu, eu dorm
Alonso: Ce plm ba?!?! toata lumea doarme sambata la 5 dupa-masa?!?!?
Me: Lasa-ma ba ca dorm

3)Buze-labartzate(B.L.) raspunde la telefonul de serviciu (lucreaza la fostul provider de net si asistenta tehnica PC). La celalat capat al firului o tanti

B.L.: Alo! Da!
T: Buna ziua! MTD? (initialele firmei care nu sunt MTD)
B.L.: Sarut mana, da! Spuneti!
T: Vreau si eu un ton de fax!
B.L.: N-avem. Noi aici ne ocupam cu calculatoarele, doamna.(si-i inchide)

Auzind conversatia, Weng, colegul lui il intreaba:
Wu: Cine era ba?
B.L.: Una, vreia ton de fax
Wu: Pai si de ce nu i-ai dat?
B.L.: Ce plm sunt eu? Mos Craciun? Sa-l astepte, sa-i dea el ton de fax. Eu ma ocup de calculatoare

4)Pe vremea cand lucram in aeroport,ajuns acasa dupa o tura de noapte m-am bagat la somn. Abia ce am apucat sa adorm ca a sunat fixul si la celalalt capat al firului o voce feminina necunoscuta(VFN):

VFN: Buna!
Me: mhm!
VFN: Ce faci?
Me: Bine
VFN: Dormeai?
Me: Pana sa suni tu...cam da
VFN: Aaaaaa, te-am trezit!!Imi cer scuze!!
Me: Nu face nicaieri.
VNF: Nu m-am gandit ca e asa dimineata. Si-n plus stiam ca esti la munca la ora asta.
Me: Am fost. Azi noapte. D-aia dorm acum.
VFN: Lucrezi si de noapte?!!? (aici incepe sa sesizeze proasta ca a gresit nr)
Me: De vreo 4 ani, 12 cu 24 12 cu 48. Primele 12 sunt de zi urmatoarele 12 sunt de noapte. 24 si 48 sunt rezervate pt somn.Acum tot m-ai trezit...ia zi
VNF: Cred ca am gresit. Aici are dubii daca a gresit sau nu nr
Me: Cred ca ai gresit ce?
VFN: Numarul. As fi vrut sa vorbesc cu Mihaela/Oana/Lectiana (plm nu mai tin minte cu cine ar fi vrut sa vorbeasca)
Me: Ce crezi?!?!? Nu e nicio Mihaela/Oana/Lectiana p-aici.
VFN: Ma gandeam eu. Inca odata in cer scuze ca te-am trezit. Aici e sigura sigura ca a gresit
Me: Faptul e consumat. Da' macar cum te cheama?
VFN: Elena/Andreea/Raluca/Zdruncinela (plm nu mai tin minte exact cum o chema). Da' de ce?
Me: Sa stiu si eu pe cine trec in acatiste si blesteme.

5)Eram in RATB in intersectie la Diham. Si-l vad pe Nini ca intra in amanetul din colt. Pun mana pe telefon si-l sun:

Me: Ce faci ba?
Nini: Bine!Pe la Iancului de ce?
Me: Si? Cat mai e gramul de aur la amanet?
Nini(rade): Esti aici?
Me: Logic.Te-am vazut din RATB.

6 comments:

  1. Prima-i cea mai tare :)) In stil "beznatic" 100%!

    ReplyDelete
  2. Pentru toti baietii care fac nanel sambata la 5 dupa amiaza le transmit vorba lu Ciapi.

    ReplyDelete
  3. pffff.....pacat ca nu eram de fata, te punea sa mai transmiti si din partea mea niste mesaje...la vreo 2...3....4 banci....puii mei, ca nici nu le mai stiu numarul....
    de la sefa;)

    ReplyDelete
  4. daca tot vroiai subiecte din astea tari , trebuia sa iti mai zic eu cateva de aici din aeroport , crede-ma ca aveam material serios.

    -Informatii, va ascult.
    -Noroc(ca la el la bloc) am si eu o mare problema. A plecat nevasta-mea aseara cu un italian si nu stiu
    cu ce companie si vreau sa dau de ei acuma.Nu puteti sa iesiti din ghiseu sa va uitati dupa ei ?


    -informatii, va ascult
    -domnule deasupra casei mele se intampla niste fenomene cu plasma.(un pic socat, dar gandindu-ma ce noroc are ala , unii dau milioane pe televizoare cu plasma iar bulache asta se uita pe cer si schimba pe ce program vrea)
    -dau informatii legate de curse stiti ....
    -Da , dar acolo in turn aveti radare , nu puteti sa imi spuneti ce se intampla ? poate sunt eu stiu niste Ozn-uri
    -si ce pot eu sa le fac ? Sa speram ca au ganduri pasnice.
    -Au venit si niste elicoptere negre ieri cred ca erau ale armatei.
    -Ne pare rau , noi avem decat galbene.(deja ma pufnea rasul..)
    - Aa...e bine credeam ca sunt de la voi .
    -nu nu .. mergeti la culcare , somn usor si o seara buna.

    informatii, va ascult
    buna seara. Am si eu o intrebare , fratele meu vine maine din nigeria , nu stiu cu ce cursa si cand , dar vreau sa ii fac o surpriza. stiti cumva cu ce vine ?
    buna seara. Nu am de unde sa stiu . imi cereti sa ghicesc.Nu intra in atributiile mele asta.
    Dar de ce sunteti asa rece cu mine ?
    imi pare rau nu avem voie sa dezvoltam relatii la telefon . (asta nu stiu cum de mi-a trecut prin cap atunci)
    Spuneti-mi si mie cum va cheama.
    Nu am voie sa va dau numele meu . Va pot da un indicativ. Al meu este 2.4
    Vaii ...dar ce nume e asta .
    Eu : ganditi-va ca la un robot.
    Ea chicotind : Cred ca am sa va spun Oskar.
    Eu:Imi pare rau dar e randul meu sa intreb , ce nume e ala ?
    Ea : asa il cheama pe motanul meu.
    Eu: sunt flatat . Sunt convins ca e mult mai inteligent ca mine . Nu cred ca-l merit. Motanii sunt niste creaturi foarte independente. Nu muncesc , doar dorm mananca si ocazional mai merg dupa pisici
    Ea:Sunteti foarte amuzant.Eu sunt din Timisoara , si am ochii verzi.
    Eu:......
    Ea: as vrea sa va cunosc . Poate treceti pe aici . Fac o ciorba....Am si o coelga de camera . E maritata dar barbatul e in America. E draguta sa stiti . Daca nu ma placeti pe mine puteti sa veniti sa va dau o ciorba si s-o cunoasteti pe ea.
    Eu....tac
    Ea : dar nu mai spuneti nimic ?
    Eu: sunt timid. si nici nu am voie sa va inchid sa stiti.O curiozitate totusi : De ce doriti asa de mult sa i ifaceti o surpriza ? e drumul lung (mizand disperat pe comoditatea ei de femeie)
    Ea: stiti vroiam sa ii fac o ciorba calda. nu stiam daca sa ii fac de dovlecei sau de perisoare. Ca aia de dovlecei se strica mai repede (cred ca visez...nu are cum sa mi se intample mie asta)
    Ea prinzand curaj : Trebuie sa merg sa fac pipi . Dar revin cu un telefon . Sa va mai ganditi la ce v-am spus...da ?
    Eu : doamna nu am la ce sa ma gandesc. Principiile mele nu imi permit sa vin sa mananc ciorba dumneavoastra apoi sa imi fac de cap cu colega( de fapt nu am nici un principiu , dar intotdeauna da bine chestia asta, femeile sunt impresionate de derbedeii cu caracter)
    Notez numarul de telefon de pe afisaj .
    Ea: revin in 5 minute si inchide.
    A sunat telefonu cu numarul ala de la 3 dimineata pana la 4 . Unii chiar se plictisex.


    Informatii va ascult
    Voce de copil de max 5 ani : mi-a spus tata sa va zic sa imi sugeti pula.Voce pe fundal de taran beat ce rade foarte amuzat.
    Inchid.Desi nu am voie.


    Beat this shit !

    ReplyDelete
  5. Incretitura Ta, explica-le cititorilor cum te trec transpiratiile cand nr care suna are prefixul 0244...

    ReplyDelete
  6. Da frate , iarta-ma pe aia am uitat-o.
    -Informatii va ascult.
    -Domnule este o problema grava .( o voce duioasa de pensionara sexy ce merge pe 80-90,probabil se intreba de ce nu vine postasu prin 89 cu pensia cand aia trageau cu petarde antitanc pe afara.)
    -Va ascult.(Trebuie sa va mai zic ca intotdeauna cand dau de din astia cu probleme grave, stomacul meu delicat de ateu se cam strange(de foame).Nu de alta dar mi-au trecut la probleme din astea grave prin ureche , ca prin mana daca as zice s-ar intelege altceva , de m-au durut falcile de cat am negociat.Cea mai grava problema ce am rezolvat-o pe informatii a fost sa o lamuresc pe o baba ca o banana nu e obiect periculos si poate fi luat fara probleme in bagaju de mana.Dar sa continuam.)
    -Se pune la cale un atentat national ce va incepe fix pe aeroportu dumneavoastra. (hai itzee , de ce fix toate atentatele incep pe tura mea?! sa inceapa dupa ce se schimba tura , jur ca ala a fost primul meu gand de cetatean ce plateste taxe.)
    -Detaliati va rog , rugandu-ma sa se intrerupa dracu convorbirea intre timp sau sa doarma tot security la ora aia.
    -Domnule , deci totul se va petrece prin domnul X , care e cumnatu lu y , care are niste rude in Liban , urmeaza o insiruire de nume si evenimente care sincer m-au depasit, ideea e ca se termina cum ii pun unii nush ce praf alb in cafea lu altu , ala ia anthrax si murim pe capete.Intre timp serios ma luase cascatul , nush dar eu cand aud intotdeauna de drame din astea nationale ma pufneste rasul . Adica mi-e greu sa imi inchipui ca pot fi in un kkt mai mare decat sunt acum ,
    in 5 ani de munca statu mi-a ciordit 150 milioane , adica cam 1/3 din averea mea si nu mi-a oferit nimic.
    Intre timp incepuse circu , colegul de tura poreclit Eduardo se apucase sa scormoneasca in sertar dupa formularu de bomba , eu incercam sa nu adorm cu baba la telefon , pana la rma am trecut-o pe linie la aia de la security sa se spele cu ea pe cap .
    Ideal ar fi fost sa ii notam numaru de la inceput cand sunase , dar cum eram prea ocupati , Eduardo era nervos ca il trezisem din domn , eu eram prea ocupat sa incerc sa descifrez conspiratia ce ne afecta destinele, am apucat sa notez numa primele 4 cifre adica prefixu .
    Pentru ca sa evitam situatiile neplacute pe viitor , timp de vreo luna asa nu am mai preluat apelurile ce incepeau cu acele cifre , Lasand probabil Ploiestiu fara informatii . Acuma , nah , vorba lu Eduardo : Da sa sune in p... mamii lot la ei la primarie , ai dracu provinciali sunt invidiosi ca avem aeroport si ne suna tot timpu sa ne deranjeze..,,

    ReplyDelete