Monday, November 8, 2010

Eroarea 206

Majoritatea stiti despre mine ca in tinerete am fost aeroportuar. Dar de vreun an si ceva nu mai sunt aeroportuar si am devenit calculatorist. Eram si in aeroport calculatorist da' nu la nivelul asta. In calitate de calculatorist am un mentor sau o mentora intr-ale calculatorelii. Care, cand pleaca in concediu, ma bulverseaza de-a dreptul din cauza faptului ca raman toti sa traga de mine sa le rezolv problemele de parca as fi vreo bagaboanta centurista. Asa ca, la ultima ei revenire dintr-un mini-concediu, m-am plans ca am imbatranit printre hartii in alea 4 zile cat a fost plecata. In plus terminasem si o chestie pt un client si am intrebat cui trimit mailul de informare si in ce limba. Mi-a replicat ceva de genul "mai bine plecam vreo 3 luni in concediu ca sa stii cui sa trimiti mailuri si sa fii si doxa de Baan" (Baan e platforma in care noi programam). La replica ei am contraatacat cu o adaptare din Emine..scu. Mai jos aveti ineptia "coapta" ca replica precum si eventuale explicatii despre diversii termeni necunoscuti si sensul cu care au fost folositi.

Scriptul al III lea (fragment)

La un semn deschisa-i calea si s-apropie remote
Un flacau atat de simplu, parca-i din aeroport.

- Tu esti vierme?
- Da slavito!
- Ai venit sa programezi?
Daca nu o faci cum trebe, in concediu evadez,
Sa ramai aicea singur, sa te zbati cu toti clientii,
Sa iesi din birou doar noaptea si la limita dementei,
Sa-ti lipseasca profesoara cel putin un sfert de an
Sa inveti sa dai cu mailu', sa fii doxa de Baan.

- Orice gand ai domnisoara si oriunde-o s-o roiesti,
Daca pleci mai mult de-o luna, jur ca ma innebunesti,
Ca in astea patru zile m-am luptat cu consultantii,
De-mi impinsera incoace stive de specificatii.

- Cum? Cand lumea mi-e deschisa, a privi gandesti ca pot
Sa nu-mi iau si eu concediul? Ca doar nu oi fi robot!
Oooo tu nici visezi, baiete, ce inseamna programare,
Cat este de vasta, si de lunga si de mare!
Te falesti ca rezolvata-i sase-sapte sesiuni?
Sa te vad facand aceasta zile, saptamani si luni,
Nu sa vii dupa trei zile si sa-mi spui c-ai sucombat,
Sa te dai de ceasul mortii, sa-ti dai ochii peste cap?!?

Aste vorbe mi le zise mentoru-mi in programare
Intr-o vineri dup-amiaza inainte de plecare.
Si atunci, drapandu-mi vocea si-afisand un ras poznas,
Ii raspunsei profesoarei c-o alura de apas:
- Dar distinsa pedagoaga, as dori sa iei aminte
Ca am fost si responsabil si prolific si cuminte,
Punctual precum ti-e ceasul ce iti da zilnic trezire
Si perseverent in toate, fara nicio zabovire.
As fi vrut ca la Virgil sa ma duc sa-i dau de stire,
Sa ma prosternez la dansu-i cu o jalba de marire.


remote modalitate de conectare la un server al clientilor pt a pune diversele updateuri
consultantii colegii nostri care sunt doxa de contabilitaturi productie mijloace fixe alea alea si care ne fac specificatiile
specificatie fisier text care semnaleaza o problema sau o cerinta
sesiune program aparut ca urmare a specificatiei
a drapa a impodobi (e folosita de Eminescu in Scrisoarea III in fragmentul in care isi ia la misto contemporanii)
apasi trib de indieni din Texas (apar si in romanele lui Karl May despre Winnetou si Old Shatterhand). De felul lor sunt foarte perfizi
Virgil seful meu direct
Jalba seful suprem
a se prosterna a se apleca in fata cuiva in semn de umilinta. Se practica pe vremuri in fata regilor sau a seniorilor feudali in momentul cand te prezentai cu o cerere sau petitie.

No comments:

Post a Comment