Monday, March 21, 2011

Maxime celebre - D'ale batranilor (ep. 10)

Pentru ca a trecut juma' de an de la ultimul episod al "Maximelor celebre" si pentru ca s-au adunat intre timp altele...m-am decis sa vin cu un nou episod - de data asta dedicat batranilor.
Pentru asta avem nevoie de definitia "batranului" : persoana trecuta de 35 de ani SAU membru al anturajului batranilor (se stiu ei care)
Vom incepe cu Vioara, baiatul plecat de curand la Kingsworthy. Cand era in Romania lucra la o firma de curierat si-ntr-o seara incepe sa ne povesteasca cum s-a dus el la o tipa,sa-i livreze un colet, a sunat la interfon si n-a primit niciun raspuns. Motiv pt care a pus mana pe telefon si a sunat-o.
"O sun pe aia si-i zic: Sarut mana, nu sunteti acasa!"
Continuarea povestii n-a mai interesat pe nimeni intrucat din public s-a aruncat cu remarci rautacioase de genu': "Cum ar fi fost sa te contrazica? Sa-ti zica ba da sunt acasa da' nu raspuns la interfon ca fac economie".

Daca am inceput cu Vioara, vom continua tot cu el. In aceeasi seara, Magda, nevasta numitului, ne spunea cum sunt organizate numerele interfonului din scara lor.
"La noi, ca sa nu sune toti astia cu pliante, nr la interfon e format din numarului apartamentului si cifra 3 in fata. Daca stai la 57, ca sa suni tre' sa formezi 357".
In timp ce ea povestea cum e organizata treaba cu interfonul lor, Vioara a prins partial discutia din zbor. Si ce zice in completare?
"Da! Si la noi la scara la fel e. Tot cu 3 in fata"...Audienta rautacioasa atat a asteptat: iar a inceput sa arunce cu rautacisme - "mi se pare normal din moment ce stati in aceeasi casa". Tot atunci l-am amenintat ca fac un episod special in serialul cu maxime doar cu el.

Urmatoarea perla vine de la Aurica-Teroare, ta-su lu' Meloni. Ne-a aruncat-o, mie si lu' generalu', in Delta cand ne uitam la meniul aparatului foto ca rama la sudura, neintelegand nimic din ce ne aparea pe display.
Generalu' : Ba ce plm e ISO-sensitivity?
Me: Sa mor daca stiu.
Aurica-T: Cum ba, nu stiti ce e?
me+generalu(in cor): NU!
Aurica-T: Pai..e....sensivitatea ISO.

Urmatorul pe lista baietilor cu vorbe de duh este "prezidente" - omu' cu cele mai tari replici de agatat in timp ce faci pe bucatarul si intorci micii de pe gratar. Replica a fost spusa pe un ton galant dar ordinaria care i-a iesit pe gura...
"Poftiti(la noi) domnisoara...Avem si suc...Avem si cola...Avem si mu3.."

Si tot "prezidente", cu acelasi ton politicos, spre vecinii care scuturau diverse de la balcoane: "Nu mai scuturati mizerii peste invitatii mei ca va trag mu3"

Este randu' lu' Silviu sa-l intrebe pe Rahan, un prieten de-al lor mai brunet...
"Ba da' cu cine seamana fi-tu asa alba ma? Ca tu esti negru"
"Ba el e mai alb asa, da' m-am uitat mai atent la el si are sfarcurile negre"

Si-n incheiere Fane, omu' caruia nu i-a mai fost inapoiata mingea:
"Bai v-am dat mingea si nu mi-ati mai dat-o inapoi. Sa-mi dati mingea"
Prezindente: "Iti luam alta mai da-te-n &*%&$"
Fane: "Era rrrhhhosie"
Prezidente: "Da ma, o sa facem o cheta nationala si-ti luam minge"
Fane: "Mi-a luat si mie mama o minge si voi mi-ati furat-o. Asa ati facut toata viata: furati mingile la copii"

PS Salutari celor plecati departe(Vioara Chelie). Forta fie cu voi : ))

1 comment:

  1. Bila ,ca de obicei direct la obiect imi place ,si unde mai pui ca ne faci vedete .
    Marga
    P.S. SUNT ANONIMA

    ReplyDelete