Tuesday, February 18, 2014

De ce esti fan buburuza?

BUBURÚZĂ, buburusă, s. f. apelativ pe care-l folosesc cand vreau să mă adresez femeiI. In functie de starea de spirit, poate lua oricare din formele  mub, diud, femeie, boss, mubster( combinatie intre mub si mobster), duduie


Ca sa raspund la intrebarea din titlul as putea spune scurt "pt ca carliontzi si pt ca echipa buna" - echipa inchegata de-a lungul a mai bine de 2 ani de relatie. Dupa ce am implinit astia 2 ani m-am apucat sa scriu mailuri la toate companiile aeriene in care le spuneam ca as vrea s-o cer cu acte, p-a mea buburuza, intr-unul din avioanele lor. In aer si pe banii lor sub forma de sponsorizare, ei putand sa-si foloseasca filmarea evenimentului in orice scop de marketing. Dupa vreo 7-8 variante de "NU" de la companii aeriene mari si un "Inchide ca te sunam noi" de la Vodafone m-am decis sa ma duc in Egipt (pe banii nostri) decat in India pe banii lor.





Pregatirile au inceput in 10 decembrie cand am luat biletele pt Cairo si i-am dat cele 2 vesti: cea buna "buburuza, mi-am cheltuit azi toti banii" si cea proasta "Stai linistita, o sa ti-i cheltui si p-ai tai". Pe 23 decembrie "am inventat" o zi de munca si m-am dus sa iau inelul. Pe 24 si 25 am fost la ai ei acasa unde am cerut-o oficial de la cele mai apropiate persoane din viata ei. Ca asa a cerut fata mai de demult iar eu am bagat la cap - "daca m-o vrea vreun urat trebuie intai sa ma ceara de la mama si de la sor-mea". Cerere care a fost  inregistrata si care urma sa fie vizionata de ea inainte de momentul in care eu ma legam la sireturi. Toate astea s-au facut fara stirea ei si cu complicitatea celor implicati, inclusiv a baietilor de la check-inurile din aeroporturile Otopeni/Ataturk (ca i-am informat "pe nv" ca am un inel in bagajul de mana pe care sa nu ma puna sa-l scot ca e pt mai tarziu :)) ). N-am mai pus in aplicare planul cu "o cer in avion" si am pus in aplicare planul B - "o cer in balonul cu aer cald" asa ca, pe 1 ianuarie, la prima geana de lumina(a se citi rasarit), la vreo 700 de metri desupra solului si la vreo 2000 de km de casa ...m-am legat la sireturi.


Si-a zis "DA" ca la "NU" facea 5 secunde pana jos :))

1 comment:

  1. aici se vede ca nu ai nici o treaba cu afacerile :) de ce sa te ia pe tine gratis pana in Cairo cand pot angaja pe 100 lei de caciula 2 simulanti ce sa execute ritualul de forma ? si nici macar nu e nevoie sa decoleze si sa cheltuie kerosen :)

    ReplyDelete