Thursday, March 6, 2014

Din praful unui folder vechi

Din seria "pentru ca ce-am mai facut" m-am apucat de rasfoit folderul cu ciorne de pus pe blog. In rasfoiala mea am dat peste o mizerie pe care am vrut s-o scriu cand am inceput sa arat a om - adica pe la vreo 80 si ceva de kile. Nu stiu cine erau interlocutorii la discutia avuta, da' ii suspectez pe Dorel (din cauza versurilor de la final) si pe Weng.
La intrunirea mancailor anonimi as putea afirma ca "Sunt Eugen si nu mai sunt asa bucalat(ca pe vremuri)..." La care multimea ar fi in delir.

Efectele le vad zilnic in metrou: au inceput sa-mi zambeasca zdele iar copiii nu ma mai privesc speriati in timp ce-si atentioneaza mamele si le roaga din priviri (sau in gura mare) "mamiiii, nu-l lasa pe nenea sa ma manance!". E drept ca si pana acum imi zambeau da' numai cateva categorii: paraliticele, cele cu dioptrii de la 6 in sus si octogenarele...Aseara, cu cativa prieteni, am avut ocazia sa analizam, la (o bere) rece, care sunt cauzele pentru fiecare categorie in parte. Explicatiile sunt de fapt franturi din discutie
"Pai implinisei 100 de ceva timp. Acum, ca ai retrogradat sub 90, e ceva normal. Mie - la 70 - imi zambesc si minorele. Alea de esti pasibil de puscarie doar daca le ceri ID-ul de facebook"
"Paraliticele se uitau la constitutia ta baiete..Filosofia lor e simpla: ce bine crescut e asta! Ma pune si ma ridica din carucior fara niciun stres"
"Alea cu dioptrii multiplu fara numar te vedeau mai subtire decat erai in realitate..."
"Bah mamaile oricum au alta notiune despre "frumushel". Pt ele esti frumushel daca esti sarit de suta si te pot trage de obraji. Mamaie - D-zeu s-o ierte - tot timpul ii zicea lu' mama ca nu-mi da sa mananc si eu eram balaur pe vremea aia..Asa ca octogenarele iti zambeau si inainte da' mai pe sub mustati. Ca sa nu li se vada proteza"
Pana la urma seara s-a incheiat cu concluzia ca "Ba noua ne placeai si cand erai pufos, da' ne placi si acu' cand esti mai...colturos"; toate astea pe acordurile remixului de la N&D
"Haide vino inapoi/
C-am luat bere la doi(litri)/
Vino la mine/
Sa ne-mbatam ca-n filmeeee"

No comments:

Post a Comment