Friday, December 10, 2010

Revista presei si comentarii cel putin malitioase

Articolul e inspirat din stirile zilei. Rasfoind virtual mediafaxul, unul din portalurile care dau de mancare cancanozaurilor din presa, am avut de ales intre urmatoarele categorii:

- politic: "Traian Basescu participa la Congresul Miscarii Crestin Democrate Maghiare din Covasna"...NU!NU va dam Ardealul nici de data asta. Da' puteti sa-l pastrati pe Base ca premiu de consolare. (titlurile sunt italice si comentariile drepte)

- economic: "restructurarea datoriilor din zona euro va avea efecte negative imprevizibile" ne zice un camatar-cravatar din FMI. Reply: no shit dude! Vrei impvizibil? Stai dracu' cu noi aici vreo 2 ani, sa vezi cat de imprevizibil poti s-o duci.

- social: "pe ce drumuri este ingreunat traficul din cauza zapezii". Cum pe ce? Pe toate pe care a nins. Logic, nu? Si putin pe alea pe care n-a nins dar care n-au fost reparate. Adica pe toate se circula nasol. C-asa e in Romania, iarna vine tot timpul imprevizibil: ba in decembrie, ba in ianuarie, ba in februarie, ba in toate trei.

- sport: 1"Materazzi s-a impacat cu Zidane" Cred ca facebookul a avut un aport decisiv la aceasta impacare: Materazzi a vazut pozele postate de Zidane pe cont. Pozele cu ma-sa. Aia de care l-a injurat la campionatul mondial, de l-a fortat(pe Zidane) sa-i traga un cap in piept. Cand a vazut-o asta(Materazzi) pe aia batrana a constientizat ca l-a injurat degeaba, intrucat hoasca nu era vreo Bianca de-a lu' Bote. Motiv pt care si-a cerut scuze. Zidane le-a acceptat si i-a comunicat fundasului italian ca ma-sa e bine merci si-l mai intreaba, din cand in cand, daca s-a impacat cu "baiatul ala tanar care vrea sa-i faca diverse rautati". Can-can e peste tot. Si 2, la modul serios: Fetelor frumoase de la nationala de handbal le-a fost "rupt fashul" de catre echipa similara (mai spalacita si mai urata) a Danemarcei. Capul sus fetelor, oricum suntem mandri de voi!

- externe "China urmarea dizidentii si locuinta laureatului de anul asta al premiului Nobel pt pace" - daca in '89 te manca in cur sa o arzi prin piata Tienamen, printre tancuri, si sa vii c-o jalba in care ceri democratizarea Chinei exista riscul sa faci parnaie. Multi ani!Vreo 11. Da' dupa aia iti dau unii premiul Nobel. In lipsa, pt ca nu poti parasi China.

- cultura/Media "semnificatia zilei de 10 decembrie" Chestii de cultura generala legate de 10 decembrie. Ocazie cu care am aflat ca Nobel a murit, nu s-a nascut la data asta. Stiu, n-am cultura generala destul de vasta. Stau jos, am 3!

- Life "Adriana Bahmuţeanu a născut un băieţel" Sa le dea D-zeu sanatate ambilor. Bine ca nu e fata ca semana cu ma-sa. Adica era mahalagioaca.

- Stiinta si sanatate "homosexualii sunt pe cale sa aiba proprii copii" De-a dreptu' scarbos, am evoluat pana in varful lantului trofic ca sa ne comportam ca viermii. Aia cel putin au o scuza ca sunt la un capat mascul si la celalalt femela, da' noi!?! vorba parazitilor "Sunt de moda veche/deja sunt expirat/voi va f$@$i in cur eu inca ma f$t in pat"
O sa insist asupra subiectului cu un dialog imaginar cu un gay pe cale sa devina parinte:
- Salut, ce faci Ioane?
- Super! Cum? N-ai aflat? O sa am un copil!
- Super tare! Cu cine?
- Cum cu cine? Cu Vasile!
- ?!?
- Este ca te bucuri si tu?
- Nu!Adica da!Adica plm nush' ce sa zic. Sa va traisca? Nu? Da' am o nedumerire: cum naste Vasile? Natural sau cu cezariana?
- Natural! Pe unde l-am conceput p-acolo il si scoatem!
- Si Vasile a fost de acord?
- Vasile se bucura nespus. El a tras paiul lung cand am tras la sorti cine sa-l poarte si sa-l nasca. Daca era cu cezariana, era doar placerea de a fi parinte. Asa ai parte de 2 placeri c-o singura nastere.
- Adica in loc sa se rupa apa, lu' Vasile o sa i se rupa sfincteru'?
- Ceva de genu' da' avem acasa un lubrifiant care reduce frecarea aproape de 0. O sa fie cea mai usoara nastere.
- Si tu?
- Eu ce? Eu o sa-l cresc aia 2 ani ca mi iau concediul de maternitate. Din asta de nu vor astia din guvern sa nu ne mai dea. Cat de tare e? Unul il poarta si-l naste, celalalt il creste si-l alapteaza. E ca si cum ar avea 2 mame.
- Da, ambele mustacioase si barboase.
- Nu ambele, ca eu ma rad zilnic si mi-am pus silicoane. Sa arat ca o mama adevarata.
- Si ce v-ati dori sa fie?
- Ar fi culmea sa iasa fata. Logic ca ne dorim sa fie baiat.
- Da' de ce? Ce are daca-i fata?
- Cum de ce? Sa-l invatam de mic valorile si normele morale ale familiei.
- Ale familiei de gay...Ce pot sa spun de final? Sa va traiasca...Ala mic n-are nicio vina ca l-ati facut da' sper sa-i moara mama la nastere.

Cam astea ar fi, pe ziua de azi, din conducta de stiri. Zilele urmatoare o sa revin cu o alta stire-bomba de presa. Mai veche ce-i drept dar macar nu-i din presa romaneasca ci din aia bulgareasca.

No comments:

Post a Comment