Tuesday, September 6, 2011

Povesti de la tigara

La munca nu se fumeaza. Nu se fumeaza in cladire ci in spatele ei. La soare. Motiv pt care, la sfarsitul verii, iti poti da seama care-i fumator din firma si care nu. Pt ca fumatorii au un bronz "tractoristic". Sau varianta fitoasa "tractoristique" - ca tot suntem francofoni si diseara o sa ne incinga Franta, asa ca intre vorbitori de francofoneza.
Da' nu despre bronzul pe care-l poti capata la tigara sau despre fotbal vorbim azi, ci despre faptul ca fumatorii sunt sociabili. Mai sociabili decat nefumatorii. Fiind si romani - specie foarte versatila a omului de Neanderthal - ne-am adaptat si am mutat locul de fumat pe undeva pe sub copacii din jurul cladirii, copaci aflati mai aproape de strada decat de cladire. Motiv pt care, astazi, o duduie ne-a apostat intrand in vorba cu noi - cei trei handralai fumatori din curte.
- Buna ziua, aveti idee aici e nu_stiu_ce_firma
- Nu...Aici in cladire nu e sigur sigur..
- Multumesc. (si da sa plece)
- Da' ai o adresa, ceva la firma nu_stiu_cum?
- Gheorghe Constantinescu nr. 3 (intorcandu-se)
- Noi doar iesirea o avem in Ghe Constantinescu. Adresa o avem pe fabrica de glucoza. Da' nu ma refeream la adresa pe care o cauti, ma multumeam cu una de mail (apucaturi de calculatorist)
- Daca gasim totusi Ghe Constatinescu nr 3 inaintea ta n-ai un nr de telefon sa te anuntam?
- Nu multumesc, o gasesc eu. (disparand repede din peisaj)

PS completare la articolu' anterior(pt ca am fost tras de urechi ca n-am povestit tot): in Delta am mancat porc. Mistret. Mic. Prins de Aurica. Si mie, unul, mi-a placut. Si lu' Picioare Scurte i-a placut.
Pt cei care se declara revoltati de gestul de a vana un porc mic - vreau sa stiti ca noi n-am fi vrut da' s-a impiedicat cu ceafa de macheta lu' Aurica. De doua ori. Daca nu-i atent pe unde merge, noi ce sa-i facem?

1 comment: